kpfr > Aktualności > Komunikat ws. organizacji pracy Kujawsko-Pomorskiego Funduszu Rozwoju sp. z o.o. w Toruniu.

Szanowni Państwo,

ze względu na wysokie zagrożenie epidemiologiczne związane z występowaniem choroby COVID-19, od 23 marca 2021 r., Zarząd Naszej Spółki ponownie podjął decyzję o zorganizowaniu pracy zdalnej dla pracowników Kujawsko-Pomorskiego Funduszu Rozwoju sp. z o.o. w Toruniu. W związku z tym zalecamy, aby w pierwszej kolejności, zamiast spotkań, kontaktować się z Nami telefonicznie, pod nr. telefonu: 56 475 63 00, 507 850 199 lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: biuro@kpfr.pl.

Z poszczególnymi Działami i Biurami Spółki, zalecamy kontakt mailowy lub telefoniczny:

  • Dział Wdrażania (projekty RPO WK-P 2007-2013, JEREMIE i RPO WK-P 2014-2020), pod nr tel.: 505 269 030, 507 850 201,
  • Dział Strategii i Kontraktacji (projekty, promocja i szkolenia), pod nr tel.: 505 269 025,
  • Dział Kontroli pod nr tel.: 507 850 214,
  • Biuro Finansowo-Księgowe pod nr tel.: 505 269 020.

Ze względu na uruchomienie dyżurów w Sekretariacie Spółki, poczta, poczta elektroniczna oraz dostarczone osobiście dokumenty są przyjmowane bez zmian i na bieżąco przekazywane do załatwienia przez pracowników KPFR sp. z o.o. w Toruniu. Dyżury są sprawowane w godzinach pracy Sekretariatu – tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30.

Informujemy, iż prowadzimy Dziennik wejść oraz rejestrujemy odwiedzających Nas gości w siedzibie Spółki przy ul. Przedzamcze 8 (poniżej informacja o przetwarzaniu danych osobowych).

Jeżeli nastąpią kolejne zmiany w funkcjonowaniu KPFR sp. z o.o. w Toruniu, będziemy Państwa informować na bieżąco. Jednocześnie zachęcamy Państwa do śledzenia komunikatów publikowanych na Naszej stronie internetowej: https://kpfr.pl.

Za zaistniałe utrudnienia przepraszamy.

Zarząd i Pracownicy

INFORMACJA RODO – COVID 19.docx.62KB