kpfr > Aktualności > Biznes Trendy w Bydgoszczy. Ponad 500 uczestników!

Podczas piątej edycji Biznes Trendów starano się m.in. odpowiedzieć na pytanie, jak innowacje chronić przed kryzysem. Konferencję pełną biznesowych atrakcji zorganizowali „Pracodawcy Pomorza i Kujaw”.

 

Ponad 500 osób, związanych z regionalnym biznesem, wzięło udział w piątej już edycji Biznes Trendów – cyklicznego eventu, organizowanego przez „Pracodawców Pomorza i Kujaw”. Spotkanie odbyło się 24 listopada w Bydgoskim Centrum Targowo-Wystawienniczym. Partnerem strategicznym konferencji Biznes Trendy był Samorząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego.

– Uczestnikami konferencji są co roku praktycy, świadomi potrzeby zmian, wdrażający strategię firmy, ciekawi nowości w jej organizacji, zarządzaniu i marketingu. Po prostu nastawieni na rozwój. – dowiedzieliśmy się od Hanny Wygockiej, dyrektor biura PPiK.

Podczas spotkania, prowadzonego przez Beatę Tadlę, można było wysłuchać wielu ciekawych prelekcji. Między innymi prof. Andrzej Blikle dowodził, że pracownicy firmy mogą osiągnąć poziom kompetencji niezbędny do pracy w ​samoorganizujących się zespołach – co umożliwia organizacja oparta na zaufaniu, taka, w której każdy ma prawo podejmować decyzje, o ile bierze za nieodpowiedzialność. Przemysław Galiński z PwC Polska mówił o technologicznej transformacji przedsiębiorstw, a Jowita Michalska o metatrendach, powstających na styku kilku technologii.

Nad tym, jak innowacje chronić przed kryzysem, zastanawiali się eksperci w ramach panelu dyskusyjnego. Debatowali Radosław Ratajczak (SHOPA Design), Przemysław Galiński (PwC Polska), Adam Stańczyk (Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego), Jarosław Ostrowski (Kancelaria Ostrowski i Wspólnicy) i Krzysztof Kusiak (Skarbiec TFI). Eksperci byli zgodni m.in. co do tego, że przedsiębiorcy muszą przyśpieszyć transformację cyfrową i energetyczną.

W trakcie Biznes Trendów nie brakowało też informacji związanych z technologiami i innowacjami. Marcin Chlebowski z Eximo Project mówił o mankamentach cyberbezpieczeństwa w polskich realiach, a Piotr Wiśniewski z DBR77 pokazywał, jak przeprowadzić efektywną digitalizację procesów produkcyjnych i logistycznych w firmie.

 

Zdjęcia : Agencja filmowo-reklamowa „AimArt”