kpfr > Aktualności > Atrakcyjne pożyczki unijne II – przedsiębiorcy polecają!

logo kpfr
hasło KPFR

Kujawsko-Pomorski Fundusz Rozwoju to działająca od blisko 5 lat spółka Samorządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego, której głównym celem jest wspieranie i promowanie rozwoju regionu. Fundusz administruje ponad 620 milionami złotych. Środki te, za pośrednictwem instytucji współpracujących z Funduszem, sukcesywnie trafiają do lokalnych przedsiębiorców w formie atrakcyjnych pożyczek. Oferta Funduszu kierowana jest do mikro, małych i średnich firm, które mają zarejestrowaną siedzibę, bądź filię działalności na terenie województwa kujawsko-pomorskiego i zamierzają realizować inwestycje w naszym regionie. W standardowej ofercie KPFR znajdują się nisko oprocentowane, bezpieczne pożyczki, które można przeznaczyć na innowacje, wdrożenie w firmie nowych rozwiązań, zakup nowoczesnego sprzętu, modernizację produkcji, adaptację pomieszczeń, wyposażenie nowych stanowisk, a także przebranżowienie firmy.

Z takiej formy wsparcia skorzystała Pani Alicja Czekaj, właścicielka firmy IMPULS prowadzącej Gminne Niepubliczne Przedszkole Integracyjne w Grodztwie. To właśnie m.in. dzięki pożyczce z KPFR w małej miejscowości Grodztwo w gminie Kowal powstał nowoczesny ośrodek wychowania przedszkolnego. Środki z pożyczki zostały przeznaczone na budowę przedszkola oraz zagospodarowanie terenu. Obecnie ośrodek świadczy wysokiej jakości usług przedszkolne, może pochwalić się szeroką ofertą edukacyjną, bogato wyposażonymi salami, nowatorskim placem zabaw – jedynym w gminie. Przedszkole zaopatrzone jest również w multimedia typu sky fly oraz monitoring interaktywny, a także posiada własną kuchnię z autorskim menu. Pani Alicja Czekaj pozytywnie wspomina procedurę przyznania pożyczki i wypłaty środków. Właścicielka firmy IMPULS poleca pożyczki unijne wszystkim przedsiębiorcom w regionie, którzy chcą rozwinąć swoją firmę.

Dotychczas z pomocy finansowej Funduszu skorzystało blisko 1400 przedsiębiorstw, a łączna kwota udzielonego im wsparcia to ponad 550 mln zł.